تصاویر/ حیوانات زیر تیغ جراحی
باور کنید اینها عکس نیستند
تصاویر/ قلع و قمع درختان پارک بهارستان
کلیپی برای شهید ناهی از منکر
 
 
 
آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۳۵
امتیاز مثبت 
۱
 
تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی (18+)
کد مطلب: 45970
تاریخ انتشار:يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۵
تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی (18+)

 


آخرین گزارش‌ها از جان باختن بیش از 200 تن و مجروح‌شدن 1300 تن در زلزله بعد از ظهر روز شنبه ۲۱ مرداد استان آذربایجان‌ شرقی حکایت دارد.دکتر بهرام صمدی‌راد، مدیرکل پزشكی قانونی آذربایجان شرقی، گزارش داده که ۹۸ جسد به پزشکی قانونی استان تحویل داده شده است.


ساعی در اخبار سراسری شبکه یک سیما با اشاره به آخرین آمار تلفات زلزله در آذربایجان شرقی که در ساعت 16 امروز در منطقه اهر با قدرت 6.2 ریشتر رخ داد، اظهار داشت: زلزله‌ای با قدرت 6 ریشتر در شهرستان ورزقان رخ داده است که تاکنون 9 پس‌لرزه در این شهرستان نیز در پی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اتاق بحران با حضور رؤسای کار گروه‌های مرتبط افزود: در این زمینه بالگرد جمعیت اهلال احمر برای ارزیابی و امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده حضور دارد.

از سوی دیگر، حسن قدمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تلفات زلزله شدید عصر روز شنبه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: متأسفانه بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۵۳ نفر بر اثر این زلزله جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ۴۵ نفر در شهرستان اهر، ۴۰ نفر در شهرستان ورزقان، ۵۰ نفر در شهرستان هریس و ۱۸ نفر نیز در بیمارستان‌های تبریز جان خود را از دست دادند.

همچنین بر اساس اعلام وزیر بهداشت، حادثه زلزله در آذربایجان‌شرقی تاکنون بیش از ۷۰۰ مجروح به جا گذاشته است.

وی افزود:‌ 60 روستا در منطقه اهر بین 50 تا 80 درصد خسارت دیده و 4 روستا نیز حدود 100 درصد تخریب شده است.

ساعی در پایان از مردم کلیبر و ورزقان درخواست کرد که امشب در خارج از خانه‌های خود به سر ببرند و جلسه ستاد حوادث تشکیل شده و اطلاعات از طریق اداره کل مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

 

آمار مجروحان زلزله آذربایجان شرقی از مرز 600 نفر گذشت

 در همین حال رئیس اورژانس کشور گفت: آمار مجروحان زلزله امروز در آذربایجان شرقی از مرز 600 نفر گذشت.

 غلامرضا معصومی دقایقی پیش  با اشاره به مجروحان زلزله در آذربایجان شرقی اظهار داشت: تاکنون و براساس آخرین آمار تعداد مجروحان در آذربایجان شرقی از مرز 600 نفر عبور کرده‌است.

 همچنین دقایقی قبل مدیرکل ستاد بحران آذربایجان شرقی از کشته شدن 87 نفر بر اثر زلزله در شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس خبر داده بود.

 

زلزله‌زدگان احتیاج مبرم به نان، آب آشامیدنی سالم و چادر دارند

 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از احتیاج مبرم زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی به نان، چادر و آب سالم خبر داد.

 عباس فلاح با اشاره به زلزله و پس‌لرزه‌هایی که از عصر امروز در شهرستان اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی رخ داده است، اظهار داشت: ‌تاکنون 60 روستا به طور میانگین 50 تا 80 درصد تخریب شده‌اند و 4 روستا نیز به طور 100 درصد از بین رفته است.

 وی با اشاره به 40 کشته و 400 زخمی در شهرستان اهر افزود: در حال حاضر در تلاشیم تا بتوانیم با افزایش تعداد آمبولانس‌ها و انتقال هر چه سریعتر مجروحان به مراکز درمانی از افزایش آمار کشته‌ شدگان بکاهیم.

 فلاح خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز مبرم مردم زلزله‌زده به آب، نان و چادر است و اکنون که آب تمام روستاهای مذکور قطع شده است نیاز مبرمی به آب سالم معدنی وجود دارد.

مردم شب را در پارک‌ها بمانند

با وقوع ۱۰ پس لرزه‌ی شدید پس از نخستین زمین‌لرزه‌ها، خلیل ساعی مدیر کل بحران استان آذربایجان شرقی از مردم شهرهای تبریز، اهر، ورزقان و کلیبر خواست شب را در پارک‌ها سپری کنند.

مرکز لرزه نگاری ایران شامگاه روز شنبه ۲۱ مرداد اعلام کرد از بامداد امروز تاکنون؛ ۲۳ زمین‌لرزه استان‌های کشور را لرزانده است که شدیدترین آن‌ها زمین لرزه استان آذربایجان شرقی با مرکزیت اهر به بزرگی ۲ / ۶ مقیاس ریشتر بوده است.

قطعی برق تبریز و اختلال در تلفن‌ها

 
رييس اورژانس جمهوری اسلامی ایران دو تيم ارزياب به تبريز و اهر اعزام کرده است. ارتباط تلفنی با تبريز و اهر قطع شده است.

 
مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری تبريز نيز گفته است هم‌اكنون ترافيک شديدی در اكثر معابر شهر تبريز برقرار است و بيشتر نقاط تبريز با قطعی برق روبرو شده است.

 
محمد اسماعیل سعیدی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اما وضعیت تبریز را عادی اعلام کرده و گفته است: «بنده هم اکنون در شهر تبریز هستم و این شهر هیچ‌گونه مشکل خاصی در ارتباط با زلزله ندارد.»

اجساد جانباختگان زلزله اهر

 

اجساد جانباختگان زلزله اهر

 

انتقال مجروحان زلزله اهر به بیمارستان

انتقال مجروحان زلزله اهر به بیمارستان

انتقال مجروحان زلزله اهر به بیمارستان

انتقال مجروحان زلزله اهر به بیمارستانمجروحان زلزله اهر


انتقال مجروحان زلزله اهر به بیمارستان




















انتقال مجروحان زلزله اهر به بیمارستان



Share/Save/Bookmark
مهربان
۱۳۹۱-۰۵-۲۲ ۱۶:۳۰:۳۱
مردم آذربایجان قیامت است .
رسانه های ما پنهان کاری میکنند. (4653)
 
رامین
۱۳۹۱-۰۵-۲۲ ۱۷:۳۴:۲۴
خداوندصبرتان بدهد ما اهالی جنوبشرق کشور بخصوص مردم شهرستان بم دردشما را حس می کنیم خیلی غم انگیزه از خداوندمهربان می خواهم کشورمان را از تمام بلایا دور بدارد .راضیم به رضایت ای خدای مهربان پناه بر تو. (4656)
 
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۰:۰۰:۵۸
باسلام وعرض ارادت واظهارتاسف و همدردی
میخوام بگم حالا وقت اون رسیده که کشورهایی که ایران تو کمک به اونا پیش قدم میشه آستین همت بالا بزنن
خبر ندارم آیا کشوری به جز ترکیه این کا رو کرده یا نه؟
خدا صبر بده به همه (4666)
 
گهر دورود
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۱:۲۴:۰۷
کک صداو سیما هم نمی گزد و نخواهد گزید در سال 85 زلزله شدیدی در دورود امد اما بعد 24 ساعت در حد 5 ثانیه تو اخبار ها اعلام کرد هیچ اسیبی نرسیده در صورتی که روستاها همه تخریب شدن حال این زلزله در آزربایجان ولی تو فلسطین ، عراق ، افقانستان ، لبنان و... یه عرب کثیف به هلاکت میرسه دو ساعت توضیح میدن فکر میکنم ما ایرانی ها در این مملکت غریب هستیم ما مردم دورود 1میلیارد میخوایم تا ورزشگاهمان برای لیگ برتر آماده بشه ولی هیچ کس کمکی نمیکنه ولی در حال حاضر ایران واسه عراقی ها داره ورزشگاه درست میکنه عدالت کجاست ؟ (4670)
 
iraj
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۳:۱۱:۰۸
استغفرالله ربی و اتوب الیه و خدا ببخشدشان من احتمال میدم فسق و فجور زیادکردن (4676)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۷:۳۵
حیوون هیج جوابی برای تو لایق نیست عکس اون طفل معصوم رو دیدی کافران همه را به کیش خود پندارند (4723)
 
مهران
۱۳۹۱-۰۵-۲۴ ۱۳:۳۸:۴۹
آقا ببخشید من میخواستم لایک بزنم اشتباهی خورد تو رو خدا ببخشید (4753)
 
تورک
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۱:۱۸
خدا نعلت کند تو را (4730)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۴ ۲۳:۴۳:۳۲
حیف از اینکه به تو بگن ادم (4761)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۴:۴۳:۰۲
در قرن 21 این طرز فکر مسخره است.آنوقت شماها وهابیون و طالبان را مسخره میکنید؟ (4822)
 
مقرب
United States
۱۳۹۱-۰۵-۳۱ ۰۸:۳۳:۰۰
اولا بعضی ازعلما مثل آقا زلزله رو بلا نمیدونن تااونجاییکه یادمه.ثانیا خدایی نکرده شهرشمام بیادهمین احتمالو میدی؟! (4915)
 
تنها
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۳:۱۴:۳۹
اطلاع رسانی سرشون رو بخوره دیشب برای شادکردن مردم!!!!!! روز سوم شهادت امام علی (ع)
و در عزای زلزله زدگان! خنده بازار! هم پخش شد اونوقت محمد مرسی آب میخوره اطلاع رسانی میشه ، سوریه یه گربه میمیره خبرش پخش میشه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! (4677)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۳:۴۰:۳۸
طلاع رسانی سرشون رو بخوره دیشب برای شادکردن مردم!!!!!! روز سوم شهادت امام علی (ع)
و در عزای زلزله زدگان! خنده بازار! هم پخش شد اونوقت محمد مرسی آب میخوره اطلاع رسانی میشه ، سوریه یه گربه میمیره خبرش پخش میشه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! فقط ميتونم بگم متاسفمممم (4680)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۴:۱۷:۰۳
در جواب ایرج.
تویی که به این راحتی راجع به مردم آسیب دیده قضاوت میکنی و می گی حتما فسق و فجور کردن تویی که اینقدر درک اینو نداری و نمی فهمی این فعل وانفعالات زمین هیچ ربطی به گناه کردن نداره.یعنی اون بچه هایی که موندن زیرآوار هم فسق وفجور کردن؟؟؟؟واقعا آدم نمی دونه به افرادی مثل تو چی باید بگه؟؟؟فقط اینو بدون که خییییییییییییلی کوته فکری . (4684)
 
هموطن
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۴:۲۵:۲۳
خدا به بازمانده هاشون صبر بده..آقا ایرج اون بچه 2-3 ساله چه گناهی مرتکب شده آخه؟؟؟؟ این حرفها چیه ؟؟؟؟ زلزله یکی از نشونه های قدرت خداست ..فسق و فجور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با دیدن جنازه عکس بچه ها آتیش می گیرم ..خدا به پدر و مادرشون اگه زنده موندن صبر بده (4685)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۴:۲۸:۰۹
آخه چرا اینقدر دورغ؟؟؟؟
اینهمه عکس جنازه.اینهمه خرابی اینهمه ویرانی آخه کی باورش میشه که اینا فقط306نفرن که وزیر بهداشت اینطور آمار میده.چی رو پنهون می کنید مگه ما عقل و شعور نداریم و نمی بینیم که چی دور و برمون میگذره؟؟ (4687)
 
x
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۴:۴۷:۳۱
میشه اینطوری هم فکر کرد که خدا اونها رو خیلی دوست داشت یا خیلی بهشون رحم کرد و تو ماه مبارک که درهای جهنم بسته است از دنیا بردشون. اونم توی شبهای قدر. خوش به سعادتشون. (4688)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۰۶:۳۲:۰۲
اين ضايعه رو به همه مردم عزيز آذربايجان و خانواده هاي داغديده تسليت ميگويم اميد وارم مسئولين هر چه زودتر به داد آسيب ديده ها برسن.ودر آخر از اطلاع رساني ضيف صدا و سيما ناراضي هستم هميشه چند روز از دنيا عقب اون هم از خبرها ي كشورش (4696)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۰:۱۸
به عنوان یک هم وطن کرد به همه شما برادران آذری تسلیت میگم خداوند به شما صبر جمیل عنایت کند دل ما هم خونه و در غم شما شریک هستیم هر کمکی که بتوانیم انجام خواهیم داد خداوند صبر عنایت فرماید زبان در دهان یارای گردش ندارد (4728)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۴ ۰۱:۳۶:۰۹
ایرانسل هر روز اس ام اس می ده یه پیامک خالی بفرستید برای کمک به بازسازی حرو حضرت زهرا....توف تو روحتون که صدها نفر تو مملکت ما به خاطر ایمن نبودن خانه ها در برابر زلزله باید بمیرن...اونوقت بیایم کمک کنیم حرم زهرارو بسازن....وای بر ما (4739)
 
علیرضا
۱۳۹۱-۰۵-۲۴ ۰۳:۲۲:۳۴
از خداوند متعال صبر و شکیبایی برایتان ارزومیکنم مارا هم دراین ضایعه غم انگیز ودردناک شریک بدانید. (4742)
 
fzp
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۰۱:۵۴:۲۳
سلام
من یه فرد اذری زبانم و از همه ی کسانی که نظر دادند و با ما هم دردی کردن متشکرم
امید وارم شما هیچ وقت این واقعه رو تجربه نکنین (4764)
 
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۰۲:۲۷:۳۳
سر سید نصرالله سلامت (4770)
 
میثم کریمی
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۰۶:۴۲:۲۸
ضمن عرض تسلیت به مردم ایران یک نصیحت به مسعولین:چند وقتیست به مردم خواسته یا ناخواسته دارید دروغ میگید اینها عواقب خوبی برای ایران ندارد.تامل کنید وسنجیده قدم بردارید اگر دلتان به حال ایران میسوزد در غیر این صورت وضع را از این که هست بدتر نکنید و ساکت باشید مردم خودشان ایران را میخواهند و میسازند . آب را گلالود نکنید (4775)
 
حامد
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۰۸:۱۷:۳۵
این بلا سر هممون یاد ما نباید بگیم سر ورزقان اهر هریس امد تموم شد ما هم به این درد دچار میشیم مگر نشنیدیدزلزله ای در طول اعصار تبریز رو با خاک یکسان کرده ای هموطن این فقط بلای ما تبریزیها نیست مطمن باش مرگ همیشه این نزدیکیه پس یکم تامل کن (4777)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۱:۱۴:۴۶
تصاویر زلزله تبریز (4781)
 
هموطن
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۳:۰۷:۰۱
هرچقدر هم بگیم درغمتون شریکیم بازم فقط خدا می دونه که شما چی می کشید؟؟؟/
امیدوارم این دولتی که از صدقه سر شما نون می خوره حداقل کاری که می تونه براتون کنه یه سرپناه محکمتر براتون بسازه..... (4792)
 
محمدرضا
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۴۱:۴۲
باعث تاسفه که هموطنامون اونجا با این شرایط
دست و ...
چی بگم

رسانه های ما اینجا واسه فلسطین عذا دارن.

تنها می تونم از خدا طلب روزای بهتر برای
ایران عزیزمون رو بکنم به عنوان یه ایرانی .

یا علی - ممنون از پیج پر محتواتون (4794)
 
بی نام1
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۵:۳۱:۰۷
اول از همه تسلیت میگم به هم زبونام.به خدا غم سنگینی سینه ام رو گرفته.من از تبریز هستم.تبریز پر از غم شماست روستایی های بی گناه.ایرج؟فحشا؟مگه ندیدی اجساد همشون روسری دارن؟مگه ندیدی با دهن روزه مردن؟روستایی ها تو خونشونم چادر سر میکنن.راجع به چیزی که نمیدونی ساکت باش.پس لطفا هیس... (4804)
 
persian
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۵۳:۲۱
اقا ایرج تو که میگی حتما فسق و فجور کردن
تو رو خدا این حرفای پیرزنی رو نزن!!!
پس چرا تو اروپا و امریکا زلزله نمیاد
شما برو همون روز قدست رو بچسب!!!!!!! (4813)
 
اریا
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۵:۵۳:۵۹
تو بیمارستان کسی پول دکترشو نداره باز صندوق کذاشتن کمک به بازسازی عراق وزیارتاش کنار زیارتا هتلای شیکی می سازن (4844)
 
هموطن كرد از ايلام
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۰۰:۴۴:۴۴
تسليت مي گم به همه ي هموطناي داغدارم اين فاجعه رو..
فقط كسي ميتونه دركش كنه كه لمسش كرده باشه مثه مردم غمديده بم
تقريبا 3 ماه پيش بود كه به مدت يك ماه و اندي مرتب زلزله هاي خفيف و شديدي تو شهرمون مي اومد ولي خدا رو شكر چون خونه ها مستحكمن تقريبا تو شهر آسيب جدي وارد نشد ولي توي روستاها خرابي داد
ما كه همه اون شبا رو بيرون از خونه و در ترس بسر برديم يه بار نشنيديم اخبار چيزي بگه....خواستن همه زير خاك برن و بعد صداشون درآد؟؟
آقا ايرج هموطن، در قضاوت اينقد عجول نباش
من و تو ميزان تقوا و ايمان ديگري رو نميسنجيم
همين بس كه به فكر اعمال خودمون باشيم...از خدا... (4862)
 
هموطن كرد از ايلام
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۰۰:۴۸:۳۲
از خدا ميخوامكه همه ي برادران و خواهران عزيز آذريم كه لب تشنه مرگشون فرارسي رو ببخشه و بيامرزه و با تشنگان حرم باعبدالله الحسين محشور شن و كودكان معصومشون با علي اصغر شهيد تشنه لب در بهشت وارد شن..انشالله
جان مولا هرچه هستي مرد باش
گر قلندر نيستي شب گرد باش (4863)
 
حمید از آذزبایجان
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۰۶:۳۸:۴۲
وقتی شنیدم زلزله شده خیلی توحه نکردم گفتم چیزی نیست ولی وقتی از نزدیک دیدم خیلی داغون تر از آواره ها و جنازه ها شدم. چندروزی است اززندگی سیرم
اینا شهید بودن نه جنازه
چون اگه دولت به جای کمک به لبنان و لیبی و .... به اینا وام مسکن می داد الالن خیلی ها بودن چون حق زندگی داشتند.
متاسفم واسه مسئول های بی لیاقتمون (4876)
 
ناشناس
United States
۱۳۹۱-۰۷-۲۰ ۱۱:۵۵:۱۲
خدا صبر بدهد کاش لحظه ای به فکر اعمال خود باشیم (6104)