برترین عکس‌های 2014"تایم"
عکس/ پیاده روی عزاداران امام رضا(ع) از سبزوار
تصاویر/ انفجار تروریستی مقابل منزل سفیر ایران دریمن
تصاویر/ پذیرایی از زائران اربعین حسینی
 
 
 
آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۲۳
امتیاز مثبت 
۲
 
اوج بی حجابی در سواحل خصوصی شمال! + تصاویر
کد مطلب: 46863
تاریخ انتشار:شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۵
اوج بی حجابی در سواحل خصوصی شمال! + تصاویر
برخی از سواحل اختصاصی شهر های شمالی کشور به تازگی میزبان موج جدیدی از بی بند و باری های دختران و پسران در ماه مبارک رمضان بوده است .

 برخی از شهرک های ساحلی شمال کشور که به دلیل محصور بودن اطراف آن اجازه کنترل و ورود به آنها به نیروی انتظامی داده نمی شود، طی یک ماه گذشته و در خلال ماه مبارک رمضان شاهد فجیع ترن بی بند و باری های برخی افراد ساکن در این سواحل اختصاصی بوده است .

دهکده های ساحلی اغلب با احداث چند ویلای اختصاصی در کنار دریا، تاسیس می شوند و به دلیل آنکه تعداد محدودی از افراد، مالک زمین ها و سواحل نزدیک به این شهرک ها هستند ، اغلب به صورت یک منطقه آزاد و بدون نظارت پلیس و نیروی های انتظامی اداره می شوند و همین دلیل هم سبب شده تا تعدادی از افراد سودجو که به دنبال بهانه ای برای به فساد کشیدن مناطق تفریحی کشور هستند با حضور در این مراکز فضا را برای اجرای بی بند و باری های اخلاقی آزاد ببینند.

یکی از اصلی ترین معضلات این سواحل اختصاصی ، اختلاط دختران و پسران در برخی از این محدوده است که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی و نهاد های نظارتی ،چند سالی است به امری طبیعی در این شهرک های تفریحی تبدیل شده و ساکنان این شهرک ها می توانند به صرف تملک یکی از ویلاهای این مناطق ساحلی، به سادگی خود را در یکی از آزاد ترین سواحل دنیا ، بدون حضور نیروهای انتظامی و نهاد های کنترلی کشور حس کنند .

برگزاری آزادانه پارتی های شبانه و گردهم آمدن های بی قاعده دختران و پسران هم یکی دیگر از معضلاتی است که این شهرک های تفریحی با آن دست و پنجه نرم می کنند و طبق برخی آمار های تایید نشده در بعضی از فصول سال ، که مناطق شمالی از حجم کمتر گردشگر برخوردار است ، این شهر ها مکان مناسبی است برای برگزاری های پارتی های مختلط شبانه که طی سال های گذشته ماه مبارک رمضان هم به این فصل ها اضافه شده است .

لازم به ذکر است که این سواحل اختصاصی در محل طرح های سالم سازی دریا هم قرار دارد، اما به دلیل عدم کنترل نهاد های نظارتی متاسفانه مشاهده می شود که در پاره ای از مواقع برخی تصاویر از این سواحل نیمه خصوصی در اختیار سایت های غیراخلاقی و کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گیرد، که با توجه به جنبه نگران کننده اجتماعی آن ،لازم است کنترل بیشتری توسط نیروهای انتظامی و امنیتی کشور روی فعالیت این دهکده ها و سواحل اختصاصی صورت گیرد .


توضیح: تصاویر زیر با شفافیت کامل در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی به نمایش در آمده است!

























Share/Save/Bookmark
حسن نوروززاده
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۶:۵۳:۲۸
هی این کارا رو بکنید بعد بگین چرا بلا نازل میشه.چرا زلزله میشه..نا سلامتی اینجا ایرانه و کشور مسلمانه و همه شیعه هستند.اینجا پایتخت شیعیان جهانه.. خدا بخیر کنه.... (4846)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۶:۰۵:۲۷
همه شیعه نیستند (4858)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۶:۰۵:۳۱
همه شیعه نیستند (4857)
 
علی
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۷:۰۶:۱۰
اینم دسته گل دولت عدالت
فساد بیشتر
ظهور نزدیک تر (4847)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۶:۰۱:۲۹
واقعا این چرت و پرتها چیه فساد بیشتر ظهور زودتر
ادم اینقدر احمق میشه این رو باور کنه (4856)
 
121
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۱:۲۸:۱۱
آقای خبرنگار عکسای این خانوما تنها هستند رو تو قسمت خانوما انداختند و اون عکسای که مرد و زن پیش همن عکسای 5 و 6 ماه پیشه چرا یه خبرو صد دفعه توضیح میدید اون کسی که عکسارو انداخته یه فرد بسیار بی شخصیت می باشد (4848)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۲:۰۳:۴۸
این تیپ ها تو شهرها هم کم نیستند یه جوری میگین انگار اتفاق تازه ای افتاده تو خیابونای تهران چشماتونو باز کنین قابل دیدن هستند...!!!!؟؟؟ (4849)
 
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۳:۲۶:۲۳
در جواب اغای حسن باید بگم در این کشور فقط شیعه زندگی نمیکنه.واقعا از بی مسولیتی دولت راجب به این موضوع و بی بند وباری جوانان کشور نارحت شدم (4850)
 
مهناز
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۴:۴۷:۴۸
انگار این عکس ها خیلی ناشناس هستد یا تو خیابان کوچه بازار از اینها نیستند تو مشهد کنار حرم اگر راه برویم تا دلت بخواهد می بینی (4852)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۵:۱۰:۴۲
خانه عفاف درست کنید تا این حرکات را نبینید (4853)
 
شاهین الف
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۶:۴۸:۵۸
انشالله این دریاچه هم مثل ارومیه خشک بشه تا شما ها راحت بشوید. اخه مرده شور این مسئولین را ببرد. که در این سی و سه ساله نتوانستند در شمال ایران طبق موازین ظاهری اسلامی چند محل شنا مجزا و مدرن بسازنند . الته خواهش می کنم اسم ان چند جایی که اسمش را طرح سالم سازی دریا گذاشتید را نرید فرو کردن چند میلگرد در ماسه و نصب چند متر گونی نایلونی در چند رنگ به دور ان که انسان یاد ساختمان های در حال ساخت می افتتد بدون دستشویی بدون رختکن بدون دوش برای استحمام را محل شنا نگذارید. تازه شهرداری برای وارد شدن به پشت این حصار کثیف و زشت پول هم میگیرد. خوب مردم چه... (4859)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۰۲:۲۱:۲۹
آقا بگذریم همه اینا از بی غیرتی مردهاشونه (4866)
 
حسين نجاري
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۰۴:۱۲:۴۲
متاسفانه ما ريشه را ول كرديم و به ريش چسبيديم . سياستهاي غلط در اجتماع تاثير گذار بوده و هست . بله اخوي 32 سال پيش ما چي فكر ميكرديم ... حالا چي شد !! (4868)
 
ارمین
۱۳۹۱-۰۵-۳۰ ۰۵:۵۷:۵۸
ابله کودن زلزله چه ربطی به بی حجابی دارد (4890)
 
امیر
۱۳۹۱-۰۵-۳۰ ۰۹:۴۲:۱۲
206 تیپ6 شده 31ملیون اونوقت شما از این چرت و پرتا مینویسی قیمت مرغ و تخم مرغ هم که معلومه همچی گرون شده آقایی که وقت گذاشتی واسه اسرک کشیدن تو مسایل خصوصی مردم واسه گرونی مرغ و تخم مرغ و....... 1000قلم کالای دیگه هم وقت گذاشتی؟؟؟ (4893)
 
يك رهگذر
Latvia
۱۳۹۱-۰۵-۳۱ ۰۹:۰۲:۳۲
اونها كه ادعاي دينداري و . . .. ندارند كه از اول تركيه اي ها گفته اند كه ما سكولار يا هر . . .هستيم (4919)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۶-۱۵ ۰۴:۳۸:۱۸
بنده هیچ گونه تعمد بی حجابی در این تصاویر نمی بینم چون زمانیکه با سرعت روی آب در حال جت اسکی هستید نا خود آگاه این وضعیت پیش می آید ضمنا افراد را بی جهت متهم به بی حجابی نمودن آنها را جری و لجباز کرده و حرمت و شوون اجتماعی از میان برداشته می شود. (5175)
 
حمید
۱۳۹۱-۰۶-۲۴ ۱۱:۴۸:۳۵
این تصایری که شما تو سایتتون می ذارید عین ترویج فساده کار شما بدتر از بی حجابی نباشه (که هست) بهتر نیست شما اگه واقعا دلتون به حال اسلام می سوزه این اخبار رو بدون تصاویر تو سایتتون بذارید ظاهرا شما با این کارهاتون فقط به فکر جذب مخاطبین یادتون باشه آخرتی هم هست. (5539)
 
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۷-۲۳ ۰۵:۴۵:۰۵
ببین تو چشات نا پاکه نمیتونی جلو چشاتو بگیری یکی دیگه باید عذاب بکشه اصلا همه لخت تو نگاه نکن نمیتونی نه ؟ ببین عکس زن و ناموس مردم و نظار تو سایت تو دم از غیرت میزنی بیخیال شو هر کسی رو تو قبر خودش میخوابه تو به فکر قبر خودت باش بهتر یه نگاه به دنیا بندازی ببینی که مردم ما خیلی بدبختن حلا برو دست از سر این مردم بردارید تو دین خدا اجبار نیست تو که دیگه بندشی (6174)
 
فائزه
۱۳۹۱-۰۹-۰۹ ۲۳:۳۲:۲۳
سلام درسته هر كسي رو تو قبر خودش ميذارن ولي مسلمان موظف به امر به معروفه

حميد راست ميگه اگه گزارش بدون تصوير بود بهتر ميشد

ارمين جان نزول بلا با انجام گناه رابطه‌ي مستقيم داره

علي جان وقتي تربيت افراد در خانواده انجام مي‌شه ومهمتر اينكه دولت متشكل از افراديه كه در همين اجتماع پرورش يافته اند (دسته گل دولت) بي معني مي‌شود

بچه ها همه شيعه نيستند اما ايران با عنوان كشور اسلامي شناخته شده است

...

پايدار و پيروز باشيد... (6361)
 
فاطمه
۱۳۹۱-۰۹-۲۰ ۱۵:۲۰:۱۵
ما همه مسئولیم و باید به اونها تذکر بدیم که حداقل وظیفه خودمون رو انجام داده باشیم و جلوی امام زمان شرمنده نشیم (6759)
 
فاطی
۱۳۹۱-۰۹-۲۰ ۱۵:۲۱:۴۴
ماهمه مسئولیم و باید با این وضع برخورد کنیم (6760)
 
جواد
۱۳۹۲-۰۶-۲۲ ۲۲:۱۷:۳۳
بی غیرتی در مردان ایران!!!!!!! (18344)